Ingyenes visszaküldés Magyarország területéről! 100% pénzvisszafizetési garancia Magyarországon 39999 Ft felett ingyenes házhoz szállítás

Ügyfélszolgálat

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség Magyarország területén 10.000 Ft rendelés felett INGYENES!

Mennyi időn belül szállítunk?

A szállítási határidő 4-5 munkanap, de minden termékünknél külön-külön feltüntetjük a szállítási időt.

Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?

Minden termékünk európai méretezésű, így mindig választhatod a normál méreted! Igény esetén mérettáblát tudunk emailben biztosítani.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz a lent található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed számát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a "Személyes adatok/Rendeléseim" menüpontban is megtalálsz!

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Küldd vissza részünkre a cserélni kívánt terméket, a csomagban található "visszárú levél"-lel együtt, amibe beírhatod (a megrendelés részre), hogy mit szeretnél helyette cserébe. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot, ugyanis ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, ezért fontos, hogy sértetlen legyen. 

Hova küldjem vissza a terméket?

Postacímünk: Rapcity Hungary Kft. 1073 Budapest, Kertész u. 24-28.

Visszakérhetem a termék árát is?

Természetesen van erre is lehetőség. Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt. A csomagban írd meg, hogy milyen formában szeretnéd visszakapni az árát a terméknek. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?

Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy megerősítő üzenetet. Az emailben megtalálod a belépéshez szükséges jelszót. Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (például freemail, citromail) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad.

Elsőként tehát nézd meg a spam mappát! Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre is van lehetőség a Rapcity-ben (1073 Budapest, Kertész utca 24-28.) térítésmentesen. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a személyes átvételt választod, akkor a szállítási idő meghosszabbodhat, mivel személyes átvevőpontjainkba nem minden nap indul szállításunk. Amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a termékeket, kérjük, a rendelés során válaszd ki a személyes átvétel opciót.

Van üzletetek? Hol találom?

Jelenleg nincs fizikai üzletünk 

 

Bármilyen kérdésed van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 44 33 026

E-mail: info@urbanclassics.hu