Csere/elállás
Ha meggondoltad magad 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlásodtól és akár visszakérheted a termék árát is! A 14 nap lejárta után további 16 napig csere lehetőséget is biztosítunk Neked! Online elállási igényedet belépés után a fiókom/csere, elállás menüpontban tudod leggyorsabban és a legegyszerűbben kezdeményezni.
Rendelésed postai úton juttathatod vissza hozzánk. A kinyomtatott visszáru nyomtatvány minden esetben rakd a dobozba, hogy ezzel gyorsítsd a visszáru folyamatát! Ha szeretnéd használni az ingyenes visszaküldési szolgáltatásunkat, csomagold vissza a terméket abba dobozba, amelyben mi küldtük Neked! Vidd el a postára és add fel INVERZ csomagként a GYUJTOSZALLITAS.HU KFT. részére. Amint visszaérkezett hozzánk csomagod és kollégáink ellenőrizték a termék állapotát, 14 napon belül visszautaljuk a termék vagy termékek árát. Utánvétes, vagy címzett fizet szolgáltatással küldött csomagokat automatikusan visszaküldjük, így kérlek figyelj arra, hogyan adod fel a csomagot.
Tájékoztatunk, hogy csak hordatlan, plombával vagy címkével ellátott terméket áll módunkban visszavenni. Cipőknél a doboz a termék részét képezi. Fontos, hogy a sértetlen doboz, soha ne firkáld vagy ragasztózd össze visszaküldéskor!
Amennyiben rossz méretet rendeltél, lehetőséged van átvételtől számítva 30 napig levásárolni bármely más, általad választott termékre. Fontos, hogy a vételára nem lehet kevesebb az eredeti terméknél, a különbségét a futárnál kell majd kifizetned. A csere igényedet belépés után a fiókom/ csere, elállás menüpontban tudod kezdeményezni.
A formanyomtatványt értelemszerűen töltsd ki, és az ott leírtak alapján rendeld le csere terméket.
Ezután a cserét van lehetőséged személyesen üzletünkben, vagy postai úton is lebonyolítani. A kinyomtatott visszáru nyomtatvány minden esetben rakd a dobozba vagy hozd magaddal, hogy ezzel gyorsítd a csere folyamatát. Ha szeretnéd használni az ingyenes visszaküldési szolgáltatásunkat, csomagold vissza a terméket abba dobozba, amelyben mi küldtük Neked! Vidd el a postára a add fel a INVERZ csomagként a GYUJTOSZALLITAS.HU KFT. részére. Amint visszaérkezett hozzánk a termék és megtörtént a feldolgozás, azonnal küldjük a cserét. A csere termék szállítási költsége 1400 forint.
Tájékoztatunk, hogy csak hordatlan / plombával vagy címkével ellátott terméket áll módunkban kicserélni. Cipőknél a doboz a termék részét képezi. Fontos a sértetlen doboz, soha ne firkáld vagy ragasztózd össze visszaküldéskor!
Garancia
Garancia érvényesítése cipők esetén, az átvétel időpontjától számítva maximum 2 év, de ez vásárlás típustól eltérő lehet.
A már hordott terméknél bármilyen jellegű probléma adódik, bevizsgálásra küldjük.
2021. december 31-ig vásárolt termék esetén az első 6 hónapban, 2022. január 1-e után történt vásárlás esetén, az első 12 hónapban felmerült garanciális probléma esetén a bevizsgálás díja minket terhel. Ez után ennek 7500 forintos költségét már Neked kell előre, átutalással nekünk kifizetned.
Amennyiben a bevizsgálást díját neked kell fizetni, és nincs lehetőséged személyesen behozni a Kertész utcai boltunkba, kérünk üzenetben jelezd felénk.
Küldd el az adott termék számlájának a számát, és mi az elküldött adatok alapján kiállítunk a nevedre egy előlegszámlát, amit elektronikus formában juttatunk el részedre.
Ha garancia időn belül meghibásodott terméket szeretnél visszaküldeni, kérünk csomagold össze az adott terméket számlával és a probléma rövid leírásával együtt, küldd vissza saját költségeden vagy hozd be személyesen Kertész utcai boltunkba. (Boltunk címe: 1073 Budapest, Kertész utca 24-28.).
Mi az általad leírtak alapján kiállítunk egy jegyzőkönyvet és elküldjük bevizsgálásra. Az ügylet státuszáról rendszerünk folyamatos tájékoztatást fog küldeni a regisztrációnál megadott e mail címre. A bevizsgálás beérkezéstől számítva 15 munkanapot szokott igénybe venni.
A garanciaigény eredményéről rendszerünk üzenetet fog küldeni, amelyben részletes leírást fogsz találni az ügyintézés további lépéseiről.
Az el nem fogadott garanciális terméket, futárral küldjük a postai címedre vagy ha személyesen vitted be boltunkba akkor oda szállítjuk le neked, amelyről szintén rendszerünk tájékoztatást fog küldeni.
Megrendelés leadása
Online rendelésed egy előzetes regisztráció után tudod leadni honlapunkon, amelyet kérhetsz kiszállítással vagy személyes átvételre is. Telefonon és emailben leadott rendelésre jelenleg nincs lehetőség.
A rendelés feldolgozása után kollégáink automatikusan elkészítik a rendelésed, melynek állapotáról folyamatosan emailben értesítünk, vagy nyomon követheted belépés után a Fiókóm/aktív rendeléseim menüpontban.
Személyes átvétel
A webshopon leadott rendelésekre személyes átvételi lehetőséget biztosítunk üzletünkben díjmentesen! A termékek beérkezése után emailben értesítünk a rendelés állapotáról!
Az email értesítő után 72 óra áll rendelkezésedre átvenni az adott rendelést boltunkban, amelynek pontos címe: 1073 Budapest Kertész utca 24-28.
Fizetés előtt lehetőséged van próbálni a termékeket, nincs vásárlási kötelezettséged, ha nem lenne jó a méret!
Amennyiben az adott rendelés nem kerül átvételre, rendszerünk automatikus törli és a termékek azonnal újra felkerülnek honlapunkra.
Szállítási módok
Online leadott rendeléseket az Expresse One futárszolgálattal küldjük neked, vagy kérheted megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomatába is, de már a GLS futárszolgálatot és a GLS csomagpontot is választhatod! - Ezt kivenném, mert ilyenünk nincs.
A szállítási költség 40 000 forint felett díjmentes, az ez alatti rendelés esetén egységesen
1 400 forint szállítási költséget számolunk fel. Csomagod 2-4 munkanap alatt kerül kiszállításra.
Amennyiben csomagod már átadásra került a futárszolgálat részére és szállítási címet szeretnél változtatni, vagy bármilyen más jellegű kérésed van a szállítással kapcsolatban, kérünk vedd fel a kapcsolatot az adott futárcéggel, amelynek elérhetőségét megtalálod a honlapunkon lévő szállítási információknál.
Fizetési módok
Boltunkban: készpénzzel,bankkártyával és már szépkártyával is fizethetsz
Futárnál: készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is elérhető
Foxpost automatánál: csak bankkártyás fizetés lehetséges.
Raktárkészlet/termék információ
Tájékoztatunk, hogy termékeink külső készletről érkeznek, így a szállítás idő 7-10 munkanapot is igénybe vehet.
Tájékoztatunk, hogy termékkel kapcsolatban kollégáink is csak a honlapunkon feltüntetett információkkal rendelkeznek. A honlapon nem szereplő terméket/méretet sajnos nincs lehetőségünk külön berendelni. Termékeinkkel a méretre kattintva ellenőrizheted az aktuális készletet és elérhetőséget. A mérettáblázat segít a megfelelő méret kiválasztásánál! Akciós termékeinket a honlapunkon a Sale menüpont alatt találod. Akciós időszakokban a személyes átvételi lehetőség nem mindig elérhető!
Hogyan tudom törölni a rendelésemet?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik törlik a rendelésedet, amennyiben az még nem került feldolgozásra.
Mennyi időbe telik a visszaáru összegének visszafizetése?
A csomag visszaérkezésétől és feldolgozásától számított maximum 10 munkanap.
Szeretnék reklamációt benyújtani, hogyan tehetem meg?
Megköszönjük a visszajelzéseket, és amennyiben sajnálatos módon valamilyen problémával találkoznál, úgy próbáljuk a lehető leghatékonyabban és mindkét fél számára a legjobb lehetőséget megtalálni. Panasz, reklamáció esetén keresd ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinken
Van ingyenes kiszállítás?
Számos promóciós időszakban és akciók során kínálunk ingyenes szállítást, valamint a Kertész utcai üzletünkbe kérve a csomagod 500 Ft átszállítási díjat számolunk fel.
Nincs időm, hogy átvegyem 72 óra alatt a terméket, mit kell tennem?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik készségesen segítenek megoldani a problémát.
Sérült árut kaptam vagy nem azt amit rendeltem, kivel kell felvennem a kapcsolatot?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik készségesen segítenek megoldani a problémát.